نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

ستاره جنجالی از استقلال جدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۴۱۹۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
ستاره جنجالی از استقلال جدا می‌شود؟
بازیکن مطرح استقلال شاید راه جدایی از این باشگاه را در پیش بگیرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سیاوش یزدانی مدافع استقلال بدون شک یکی از خبرسازترین بازیکنان استقلال در یک سال اخیر بوده است. او که تا قبل از شروع فصل گذشته خیلی درخششی نداشت و با محمود فکری سرمربی وقت استقلال به مشکل خورده بود با آمدن فرهاد مجیدی سر و سامان گرفت و تا نیم فصل سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود.

با مشمول شدن او و محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال راهی ملوان انزلی شد، اما به دلیل بی اعتنایی و عدم روحیه مناسب نتوانست نظر کادرفنی ملوان را جلب کند. پس از پایان فصل موفق شد با گرفتن کفالت به خدمت سربازی‌اش پایان دهد و به استقلال بازگردد. یزدانی می‌دانست، چون دیر به تیم اضافه شده است باید تمرینات سختی را پشت سر بگذارد، اما با گذشت چند هفته از شروع لیگ ریکاردو ساپینتو او را یکبار هم در لیست ۱۸ نفره قرار نداد. رفته رفته رابطه او با ساپینتو شکرآب شد تا اینکه در اقدامی جنجالی با کنایه به جشن تولد سرمربی پرتغالی توئیت زد و از حضور در تمرینات استقلال محروم شد.

یزدانی با واسطه و عذرخواهی به استقلال بازگشت، اما باز هم جایی در ترکیب نداشت. خبر‌هایی رسیده که این بازیکن قصد دارد در نقل‌وانتقالات نیم فصل دوم از این تیم جدا شود، چون ساپینتو از زوج عارف غلامی و سیلوا در خط دفاعی استفاده می‌کند و با توجه به حضور مرادمند شانس کمتری برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->